Firemné videoVideospot – Videoprezentácia – Videovizitka →

Ideálny spôsob ako zaujať svojich zákazníkov či obchodných partnerov!

Referencie

Čo všetko možno predstaviť základným korporátnym filmom?

1. Predstavenie firmy a vedúcich pracovníkov

Predstavenie spoločnosti si iste dokážete predstaviť, obzvlášť keď je firma veľká a ešte navyše má niekoľko pobočiek. Korporátny film môže názorne priblížiť jednotlivé pobočky, nielen čo sa týka budov a pracovných miest, ale tiež môže ukázať aj mesto, kde sa firemné pobočka nachádza či zaujímavosti z okolia. Šéf firmy môže tiež vystúpiť pred kameru a povedať pár slov o svojom podniku. Taktiež môžu byť postupne predstavení vedúci pracovníci jednotlivých pobočiek a dôležitých oddelení v spoločnosti. Taká firemná videoprezentácia sa v drvivej väčšine používa pre B2B klientov a odbornú verejnosť.

2. Predstavenie výroby, výrobkov a služieb spoločnosti

Výrobky či služby poskytuje každá firma. Tento typ korporátneho filmu by teda mal byť základom. A ako vo filmu predstavíme vaše výrobky alebo služby? To sa odvíja od toho, pre koho sú primárne určené. Pre B2B partnerov a odbornú verejnosť bude firemná videoprezentácia vyzerať inak, než pre koncových zákazníkov a širokú verejnosť. Pre B2B divákov použijeme viac odborných termínov, ukážky z výroby, kontrolu kvality, predstavíme kontaktne osoby a ďalšie. Pre koncových zákazníkov detailne predstavíme vaše výrobky a služby, hlavne z ich pohľadu, teda akým spôsobom je využijú, kde je nakúpi atp.

3. Videozáznamy z významnej firemnej udalosti

Vo väčšine prípadov sa vytvárajú tieto videozáznamy len pre firemný archív. Jedná sa predovšetkým o rôzne stretnutia so zamestnancami, oslavy dôležitého výročia firmy či dôležitého pracovníka, zasadnutie, firemné školenia a iné firemné aktivity. Ďalšie videozáznamy sú akcie s klientmi, odbornou verejnosťou či dokonca stretnutie s médiami. Jedná sa predovšetkým o vianočnom stretnutí s klientmi, dealerské stretnutia, tlačové konferencie a iné. Tieto videozáznamy nebudú už schované iba vo firme, ale zoznámi sa s nimi aj iné spoločnosti, prípadne ďalšie subjekty. Tu je už využitie profesionálnej videoprodukcie nutnosťou.

 

Mám záujem o korporátny film …

 

Meno (povinné)

Email (povinné)

Telefón (povinné):

Predmet

Správa

captcha

Opíšte kontrolný kód:

 

→ ĎALŠIE REFERENCIE