Korporátny film
Firemné video – Videospot – Videoprezentácia – Videovizitka →
Ideálny spôsob ako zaujať svojich zákazníkov či obchodných partnerov!
Latest projects
Čo všetko možno predstaviť základným korporátnym filmom?
1. Predstavenie firmy a vedúcich pracovníkov
Predstavenie spoločnosti si iste dokážete predstaviť, obzvlášť keď je firma veľká a ešte navyše má niekoľko pobočiek. Korporátny film môže názorne priblížiť jednotlivé pobočky, nielen čo sa týka budov a pracovných miest, ale tiež môže ukázať aj mesto, kde sa firemná pobočka nachádza či zaujímavosti z okolia. Šéf firmy môže tiež vystúpiť pred kameru a povedať pár slov o svojom podniku. Taktiež môžu byť postupne predstavení vedúci pracovníci jednotlivých pobočiek a dôležitých oddelení v spoločnosti. Taká firemná videoprezentácia sa v drvivej väčšine používa pre B2B klientov a odbornú verejnosť.
2. Predstavenie výroby, výrobkov a služieb spoločnosti
Výrobky či služby poskytuje každá firma. Tento typ korporátneho filmu by teda mal byť základom. A ako vo filmu predstavíme vaše výrobky alebo služby? To sa odvíja od toho, pre koho sú primárne určené. Pre B2B partnerov a odbornú verejnosť bude firemná videoprezentácia vyzerať inak, než pre koncových zákazníkov a širokú verejnosť. Pre B2B divákov použijeme viac odborných termínov, ukážky z výroby, kontrolu kvality, predstavíme kontaktne osoby a ďalšie. Pre koncových zákazníkov detailne predstavíme vaše výrobky a služby, hlavne z ich pohľadu, teda akým spôsobom je využijú, kde je nakúpi atp.
3. Videozáznamy z významnej firemnej udalosti
Vo väčšine prípadov sa vytvárajú tieto videozáznamy len pre firemný archív. Jedná sa predovšetkým o rôzne stretnutia so zamestnancami, oslavy dôležitého výročia firmy či dôležitého pracovníka, zasadnutie, firemné školenia a iné firemné aktivity. Ďalšie videozáznamy sú akcie s klientmi, odbornou verejnosťou či dokonca stretnutie s médiami. Jedná sa predovšetkým o vianočnom stretnutí s klientmi, dealerské stretnutia, tlačové konferencie a iné. Tieto videozáznamy nebudú už schované iba vo firme, ale zoznámi sa s nimi aj iné spoločnosti, prípadne ďalšie subjekty. Tu je už využitie profesionálnej videoprodukcie nutnosťou.
Mám záujem o korporátny film …